March 2, 2011

BERJANGKIT

Haloo korang yg jelita…=)


Hehehe…muke nak senyum aje…pasai pa??(terkeluaq plak sleng perlis)..mane x nye betul la kan org kate kalau kite ni banyak komplen pasal org akhirnye bende jadi jugak kat kite..hahaha…eh..eh jgn salah sangka ye..bukan nak mengate atau mengumpat..ni aku nak cite pasal mr.Tunang aku tu la ha…ape x nye skang die dah dapat penyakit dari aku yg suke SHOPPING nih…rasakan…nak jadi cite aku ni suke perati ape yg die buat..malas nak ckp..so aku tengok je tingkah laku die…x di nafikan die memang suke ikut aku gi shopping…kemane pon die x kesah…ajak je confirm ON..I LIKE ok…thank you dear..(bodek)..tp masalah nye die suke bebel kat aku bile aku nak mule membeli-belah especially yg paling aku suke iaitu KASUT..haha…ade je bende yg die nak kate sampai aku x jadi beli..tu la sbb nye aku suke curi2 beli..haha..(kantoi)..tp kalo dah beli x kan nak suruh pulang kan kot..ye dak..so terpaksa tanah telinga jap..alah..buat muke sket terus la die x bebel..hihi..

Satu hari aku perasan bile tetibe die nak gi holiday ni nak beli ni nak beli tu lah..aku pon mcm oh ok..x perasan lagi…tetibe die keluarkan list yg die nak beli..amboi..kalahkan nak gi obersea pulak..padahal cuti seminggu nak gi jelajah pantai timur je kot…kalau aku nak bli mcm2 die kate bazir..bukannye x de bende tu semua..tp yg aku heran die beli x pe..hahaha…memandangkan kami ni x cukup mase nak beli barangan list tersebut so kami curi la sikit mase lepas habis kursus kahwin tu ke midvalley..skang ni dah terbalik pulak bile die yg tarik aku masuk butik ni la butik tu la…selalunye aku yg tarik die..dari situ aku dah perasan…pelik mamat nih…ok x pe perati lagi…yg membuat kan aku bertambah pelik bile tetibe die offer aku beli KASUTOMG..selalu die la yg akan bangkang habis-habisan kalau sebut pasal kasut..skang dah vice versa…kan..kan..kan…aku pon pe lagi..stadium bukit jalil la aku tadah kan..hahaha…so dapat la kami sepasang sorang…

~for him~

~for me (kasut apek jual ikan)~
X habis lagi kisahnye..aku ingat kan kasut aje..pas tu die kate ‘syg nak cari stokin,baju,sunglass plak’..oh hooo…parah nih…mase dah suntuk..midvalley pon nak tutup..so aku kate next time la…tetibe semalam die publish kat FB kate “kat mane nak SHOPPING best??nak memborong baju”…sudah..confirm PARAH…haha…so ptg tu kami ke KLCC…complete la sudah list beliau..bile turn aku nak “bende” tu terus aje mr.Tunang setuju..siap explain kebagusannye..pelik..++..haishhh…susah nak kate…tp itu lah hakikatnyeee…siap dah bg tau next step..aku??harus la senyum aje walaupon aku x dapat beli pape..=)

Pssttt..nat kate--->welcome to da club…now u know how I feel..haha..

No comments:

Post a Comment