March 4, 2011

Out of Office~~~~HOLIDAY=)

haloo korang...

mood yg sangat hepi coz next week aku akan mula bercuti selama seminggu...yeayyy..yeayyy...opsss...bukan cuti kawen ye kawan2 sekalian..tp cuti-cuti malaysia with my famili...kikiki..kan aku penah cite dulu yg famili aku every year akan buat trip pd bulam mac or april kan..so this year we choose march coz lepas ni aku akan lebih sibuk..hahaha...

dari pagi lagi aku dah siap karang out of office reply for those yg send email kat aku pasal kerja..hihihi...syok..syok...tp before aku bercuti sakan aku dah make sure kerja siap 100%..tp x tau la kalo tetibe ade yg tertinggal..haha..gasak..janji rasenye dah siap...=)

so everyone tahun ni kami akan jelajah ke pantai timur...(bukan timur laste ok..haha)..penjelajahan kami akan bermula esok petang 05.03.11 dari KL--->Perak--->Kelantan--->Terengganu--->Pahang--->KL...wow..panjang perjalanan..luas permandangan...hihihi...

ok..ok..time's up...mahu ke midvalley kejap cari ape tah..pas tu mahu pulang dah start PACKING...huhu..semua org dah siap pack..aku je yg baru terkontang kanting nak pack...haha...

pssttt..nat kate--->keluarga besar saya total 17org..confirm meriah perjalanan kami..hehe...sila jgn rindu saya selama seminggu ye..(perasan)..=)

No comments:

Post a Comment