March 29, 2011

Congratulation!!!

betapa bahagianye tengok org dapat anak kan..hahaha...subuh semalam aku dpt sms dari one of my besties mase kat PUO dulu yg selamat melahirkan seorg baby gurl seberat 2.81kg di HUKM pada 1.30a.m 28/03/11...wah data yg lengkap..hihihi..patut la ari tu aku ajak shopping ari sabtu ko x nak...ko kate "aku x larat nak jalan dah..kang terberanak baru tau"..haha..kan dah beranak betoi2..aku x dapat bayangkan kalo ko ikut idea gile aku gi shopping time tu..confirm aku la yg jadi bidan nye..muahahaa......opsss..lupe plak..name nye kalo x silap aku la kan..hihi..maklumla zaman skang ni name anak susah nak ingat..panjang pas tu x pernah terpikir pon..muahaha..eh..eh..x kisah la kan janji makna nye yg baik-baik belaka...ok name yg diberi oleh papa & mamanye ialah Qrissya Azdrianna...awat la susah benau nak sebut ni cek oiii...kiki..semalam aunty nat ni dah tengok baby yg cumil & putih gebu ni kat sepital...terus excited..hahaha...
~hoho..adorable~

~zoom sikit~

kpd cik kak Nurul Azni..ingat sikit dah jadi mak org..hihi..
psttt..nat kate--->taun ni kawan2 yg kawen pon ramai yg tambah ahli keluarga pon ramai..hihi...=)

No comments:

Post a Comment