October 2, 2012

Honeymoon yg ke 12 bulan =)


haloooo...hari tu terasa sangat sedih sbb tak dapat join family ke KARAMBUNAI bulan november..walaupon kami akan pergi jugak next year tp bila semua org pergi & kami tinggal, perasaan tu sangat la sentap ok...tp semalam dah hepi balik sbb husben approved utk percutian bulan november a.k.a anniversary honeymoon..ewahhhh...

husben plan nak ke GENTING aje..or MELAKA sbb genting kan happening pas tu Melaka boleh makan seafood kat UMBAI..but isteri refuse to go these two places..sbb nye isteri nak PRIVASI..ohhh..PRIVASI yg dimaksudkan ialah keadaan sekeliling yg tak bising..pas tu nak berdua-duan di tempat yg kurang org..asik ke tempat yg ramai org je kan..kikiki..nasib la hotel kat GENTING tu semua dah fully book..and yg kat MELAKA aku tak tanye pon..hahahaha

semalam tanye pendapat officemate tentang satu tempat yg ade laut selat melaka (eh ye ke??gasak) then tengok review kat google maka aku buat decision nak ke sane..and harus la di approved by husben dulu kan baru la boleh buat booking...

aku bg tau husben ape yg best then tunjuk kat die gambar bilik, environment nye maka husben angguk & approved!! yeszzzaaaa..tanpa berlengah aku send email to make a reservation and sepantas kilat mereka reply and informed reservation completed!!

ni yg membuatkan aku tak sabar nak bercuti..rasenye dah lame kot kami tak bercuti sejak raya hari tu..eh lame ke tu??kikiki..

2 comments: