October 11, 2012

Masterchef 2 yg TAK BEST

halooo...ok tajuk aku kali ni mesti ramai yg setuju...haishhh..kalau dulu masterchef 1 & masterchef selebriti aku la yg sakan nak tengok..siap tengok ulang tayang lagi..tak jemu2..tapi bile masterchef 2 ni aku mcm MELUAT pon ade...dari episod awal lagi aku dah mcm rase "eh ni rancangan masak2 ke rancangan hentam menghentam??"...betoi..sape yg tengok awal2 memang tak mcm rancangan masterchef pon...masing2 tak suka sesame sendiri..pas tu org ni salah kan org ni..org ni pulak doakan org ni terkeluar..org ni pulak nak gila kuasa..haishhhh..sungguh MELUAT...

kalau nak dibandingkan dgn masterchef sebelum ni semua mcm sokong sesame sendiri..even AZWAN ALI yg org kate mulut longkang tu pon tak le seteruk peserta masterchef 2 kali ni...dah la masakan nye biasa2 je kalau nak compare dgn masterchef 1 & selebriti...harapkan mulut je laserrrr...

mcm siaran penyingkiran semalam..itu lagi lah MELUAT aku tengoknye...dah jadi ketua tapi tak berkuasa..ape kesss kan..mcm mane pulak boleh jadi ketua kalau ahli lain tak percaya kan...pas tu ade pulak sesi perbalahan sbb group tu kalah...entah la..dari pandangan mata aku chef2 juri tu pon dah macam nak melenting..sungguh nampak yg mereka tak suka ape yg terjadi...

ok aku pengkritik..sbb ape aku kritik??sbb aku sangat suka rancangan ni..tp dulu laaaaa.skang dah warm warm nail..hahahaha...kalau aku rase nak tengok aku tengok lah..kalao tak baik aku layan telenovela lagi bagus...hikhik


7 comments:

  1. dya pon stuju jugak..tah hape2 an..jadi xsemangat nk tengok...macam bertanding utk mengate je..semua pulak tu mcm tu...nak vote keluar semua peserta la..boleh..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. mcm yg masuk ni semua kaki gado..bukannye nak tunjuk skill masak..tp nak tunjuk sape lagi laserrr.benci lah..undi semua keluar lagi bagus..haha

      Delete
  2. haha..penah tgk skali..byk org perasan jek..ahah..byk drama la rancangan ni skang..:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. semua yg kat dlm ni perasan bagus..tp bile masak menu nye biasa je kot..tak setanding masterchef 1 & selebriti..tak de kelainan..hahaha..ewahh komplen lagi...kikiki

      Delete
  3. Masterchef II diterbitkan oleh Zainal Aalm Kadir, jadi faham-faham sahajalah :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. no wonder la..dramas betoi..hahaha

      Delete
  4. jarang tengok season 2 ni. pernah la tgk skali. pastu tak minat. hehe

    ReplyDelete