October 20, 2012

tukar yg baru

Haloooo...ceriakan hari hari anda seperti aku..hikhik....senyum sokmo...

Ape yg tukar baru??haaaa...11 bulan yg lalu lepas kawen & move in rumah sewa husben alhamdullilah beliau dah ada beli perabot..walaupon kecik & dah pakai lama tp tak kisah lah..nak membeli sekaligus bukan senang kan..rabak poket..kikikiceri

Aku jejak kaki kat rumah ni memang kelengkapan asas tu ade..tak perlu risau...cukup lah utk kami berdua...cuma takat kene beli pinggan magkuk, periuk belanga je lah..maklumlah husben duduk bujang kan..makan kat luar je lah..tak jadi hal la tu..sikit2 beli lelame banyak lah kan...

Kalau nak tau kami ni bukan tido kat masterbedroom ye..hahaha..tidur bilik ke 3!! Tax percaya??betullll...master bedroom tu kosong..cume ade almari kayu jek...pas tu mula la episod puan isteri mengadu sakit pinggang lah, lenguh lah tidur atas katil lame tu...mengade kan..hahaha...then husben kate "ok nanti kite beli baru..tp tak lah yg besar..sbb nanti nak pindah rumah nak baru nak pulak yg baru lagi" ...kikiki...aku pun tak kisah..asal kan dapat green light..

Cari punya cari..tengok punya tengok kami decide beli kat MFO AMPANG...harga pon mampu milik..katil + tilam + almari baju + almari makeup..lengkap..hah pas ni jgn nak komplen cermin kecik lah..almari baju tak muat lah...tilam tak empuk la..hahaha..hambik kau...laki kau dah beli 1 set...

So hari ni segala barang tu sampai..teruja mak ok..maklum lah tak pernah beli perabot..hahaha..jakunis sikit...lepas je siap pasang aku pon dgn sangat rajin kemas dan pasang cadar...cadar pulak aku pakai cadar mase kawen dulu..ni kali 2 aku pakai..syg je simpan lelame..beli mahai..hahaha..*kalo katil lame tak hendak pulak ko pakaikan...dasar mengade*

Yg lain lain aku tak kisah sangat..yg paling aku suka ialah katilnye...kikiki....asalnye yg aku tengok kaler putih..tp sbb xde stok makan change to silver...aku tak tengok pon sbb x de display..so redha je lah..tup tup bile sampai OMG naissss...i loikeeee..kene pulak dgn cadar SHOCKING PINK aku tu..ewahhh dah mcm pengantin baru pulak..wahahaha...bukan pe kan theme kawen aku dulu silver + pink..ahhhh..terasa baru semalam kawen.. *lempang laju laju*...

Cukup lah mengomel..nak sambung mengemas...pas tu nak TEST tido..kalo lena sampai ke malam tu memang bagussss sangat lah tilam nih..wakakakaka



Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment