October 20, 2012

Pink Roses White Lily

indah nye dihari jumaat
sedang kepala sarat nak pikir macam macam
maklum lah closing kan
tetiba dapat call dari reception

Ain : Kak Nat, ade kat tempat ke?
Aku : ade..tadi akak turun korang tak de..nak ambik surat
Ain: tak pe kak, jap gi Ain naik nak hartar barang dgn surat
Aku : bagus bagus..naik lah

tengah sibuk sibuk tekun buat keje tetibe dengar suara si Ain ni..
Kak Nat.. "aduh sakit tangan Ain bawak ni"
aku kepala tengah tunduk ni ckp "bawak surat pon sakit ta.....OMG"
ok tak sempat habiskan ayat org lain dah gelak2...
oh besarnyeeee...mane datang nih..hahahaha

ok aku malu bile dah lame tak terima bunga kat ofis..kikiki
padan la 10min sebelum tu husben call buat2 tanye aku dah makan ke ape ke bla bla bla
rupenye nak selidik dah sampai ke belom barang yg dikirim
hai la suami
anda sungguh teruja kan..begitu juga saya

ape pon TQ so much honey...same same lah kite menjalani hari2 yg indah sehingga tiba saat itu..hihihi
LOVE YOU...weeee


my fev ever ~pink roses white lily~


1 comment: