February 22, 2011

Digital Photo Frame

halooo korang...

zaman dah canggih kan..hahaha..ke aku yg tertinggal aeroplane???muahahaha..gasak la kan..susah tau aku ni bile gambar terlalu banyak..pas tu bile org yg dtg tanye mane gambar mase picnic,kenduri,dinner,tunang,gambar kawen bla..bla..bla..huhu..harus la x dapat nak tayang kan coz semua nye tersimpan kemas dalam aku punye hard disk..hahaha..bukan x nak kasi org tegok tp aku ni x suke nak mencuci gambar..banyak tu...kalo sekeping dah 39sen..kalo beratu-ratus kopak poket mak dik non...

dari last year sebenarnye aku dah tau pasal digital photo frame ni...sbb company aku beli banyak utk buat lucky draw gift...dgn harapan aku lucky la jugak tp malang..haha...terdetik kat hati aku ni (cewaaahhh) nak beli bile ramai bertanyekan pasal gambar...nak cuci??hadoiii...nak kene cari tempat lagi nak simpan gambar yg banyak tu..pas tu nanti kalau x jage leklok die rosak...rugi kan..so here u go..memperkenalkan Digital Photo frame, cara yg mudah & jimat...x perlu space yg banyak,x perlu nak beli album gambar, juga kita boleh tukar gambar pe yg nak simpan dalam tu...teknologi dah canggih kan...haaa...setakat ni aku jumpe utk brand sony je la..brand lain aku x pasti...maybe ade kot tp ntah la...
sumber:SONY
haaa..yg ni design mase memule keluar..plain aje..
colour:pink, black & white
Price:RM399.00
internal memory:2GB



sumber:SONY
yg ni pulak limited edition with swarovski elements..cantik ok..bling-bling lagi..
colour:hitam & putih
price:RM499.00
internal memory:2GB

kelebihan lain utk frame ni adelah kite boleh masukkan lagu jugak..so suwiiittt kan...mcm kite tengok slide show..(TERUJA) hahaha..pas tu ade jugak memory slot dimana kita boleh masukkan memory card kalo rase2 internal memory tu x cukup...waaa..harus beli bulan ni..senang aku boleh bawak kemana2..konon2 org ingat aku bawak IPAD la kan..pada hal frame gambar aje..hahaha...

pssttt..nat kate--->ade sesape nak bagi as gift x??hihihi

No comments:

Post a Comment