February 18, 2011

Wedding Update : Most Important Thing - Next Week

Halooo korang…


Dalam sebok2 mengupdate wedding checklist tetibe aku baru perasan (sebenarnye x ingat) yg aku x buat lagi bende yg paling penting…x de bende ni x boleh kawen woooo…huhu…tp nasib baik la tindakan pantans mr.Tunang bile die tau aku BZ bee’s ngan keje so die buat pertama kali bermurah hati nak tolong aku book kan date supaya kami same2 dapat settlekan secepat mungkin…begini conversation antara aku & mr.Tunang minggu ari Isnin lepas…

Aku: abg (cewah) list mcm banyak dah settle nih..Mr.Tunang: ye ke??bagus la..pas ni x payah pening lagi itu x dpt ni x dpt (perli aku la tu)
Aku: hehehe…perli ye…
Mr.Tunang:x laaa..eh..eh…KURSUS dah book ke??
Aku: alamakkkk…nanti book..nak gi next week kan…
Mr.Tunang:book bulan ni jugak…nanti x de mase..
Aku : baik bosss..

Kuang..kuang..kuang…itu la kisah nyeee…KURSUS x gi lagi…sejak hari itu sampai la hari ni mr.Tunang bile call aku mesti tanye pasal ni je…dah book ke belom??sungguh aku x sempat…so die pon menawarkan diri utk tolong aku book kan kursus tu..hehehe…ari ni mr.Tunang hantar SMS kate “syg DONE”..kikiki..so next week 26/02/11 – 27/02/11 kami akan berKURSUS KAHWIN…lagi satu list akan di potong…fuh…

Pssttt…nat kate--->harap2 kursus nanti aku x tido....pantang gi ceramah confirm aku ngantok…hahaha

2 comments:

  1. ni y penting nok...hahaha...jgn terlepas pandang dh la...huhu

    ReplyDelete
  2. tu la..haihhh...next week confirm...pas tu boleh kawin..ahaks...*gatai*

    ReplyDelete