February 20, 2011

Wedding Update: Catering Change

halooo korang yg jelita...

it's a bit upset & thank god coz still diberi peluang utk kami pikir balik baik burunk nyee...betul org kate kita hanya merancang Allah yg tentu kan..nasib baik masih awal...jadi aku sepantas kilat search katering yg kawan2 aku pernah guna...hehehe...tu la gunanye kawan kan...

so dgn ini diumumkan kami x lagi menggunakan khidmat katering sebelum ini yg aku post dalam entri ini.sebarang persoalan biarlah kami yg simpan baik2..bukan yg buruk2 cume biasa la human eror...hahaha...x pe la xde rezeki kan...

jadi hari ni kebetulan katering ni ade buat test food so aku bawak mak sekali gi tempat tu utk makan2..haha..hasilnye kami semua puas ati & sudah pon book utk date 12.11.11...alhamdullillah..harap2 xde la masalah yg mendatang..

pengajaran kpd mereka yg nak mencari & uruskan hal kahwin ni pilih yg betul2 tepat..pastikan vendor tu buat ape yg mereka janji kan...mcm kes aku ni nasib awal lagi aku dah nampak..kalau last minit x tau la..huhu...

pssttt...nat kate---->belajar dari pengalaman...;)

No comments:

Post a Comment