February 8, 2011

Penangan MAGIKA

Halooo korang….


Hokey hari ni ade sikit je mase nak update belog…(ade aku kesah..kan)..ok nak update cepat2 yek..hihihi…

Mesti korang semua dah tengok kan filem muzikal Edry KRU nih…alaaa..yg menang besar kat FFM ari tuh…cite MAGIKA…nak jadi cite last week kan cuti panjang…so kami sekeluarga berkumpul la reramai…pas tu bile x de aktiviti kami pon nonton la DVD…memule sekali tengok citer ni la (MAGIKA)…fulamak..syiok abis..tambah pulak kan cite tu banyak lagu yg best…walaupon mengarut tp ade jugak nasihatnye kan..kan..kan…tambah pulak bebudak surely suke la bile ade lagu2 ni..anak2 buah aku siap berjoget2 lagi…suke sangat…yg paling bes pas abis je cite ni kami ulang lagi sekali..hahahaha…x jemu2..hari2 mcm tu la rutin kami kat umah..bile dah penat baru la kami keluar utk SHOPPING!!!!hahaha….kekadang tu ulang cite ni sampai 3-4 kali sehari tau…pagi…tengahari..petang..malam….dah sampai hari terakhir cuti baru rase nak muntah darah tengok cite ni…tp nak buat cam mane kan anak buah aku suke gile cite ni..sampai dorang dah hafal lagu2 dalam tu…kikiki…

Akibat cite ni jugak aku sampai terbawak2 lagu die kat mane2…mesti nak nyanyi..dalam LRT pon cam tu…kekadang ter emo lebih smpai org lain pandang2..hahaha…malu beb..tp gasak la janji aku bahagia…weee..wiiittt….dalam cite ni paling aku suke lagu mawi & Diana Danielle mase kat hutan tu..alaaa part yg lepas mawi tanye CINTA tu ape??..x tau ke??laaa..kalo x tau gi tengok dulu cite ni…lagu tu sangat best..pas tu mule la aku berangan konon nyanyi ngan mr Tunang (muntah darah)…korang hayati betoi2 tau…kalo aku de jumpe mp3 nye nanti aku download ye…lirik die mcm ni…

Kau buat ku senyum tertawa
Dengan gurau senda manja
Mungkin adalah kerna
Kau memberi ku kesannya sama

Ku lebih selesa kini
Punya teman menemani
Andainya kembali bersuci
Sudilah memberi ku senyum mu lagi

Dimatamu ku lihat keikhlasan
Oh benarkah
Suaramu membawa ketenangan
Oh benarkah

Walaupun kita berdua
Sama tapi tak serupa
Yang penting kita saling memahami

corus

Kau buat ku senyum tertawa
Dengan gurau senda manja
Seandainya kembali bersedih
Sudilah memberi ku senyum mu lagi

Ulang korus

Kau buat ku senyum tertawa (ku tertawa)
Dengan gurau senda yg manja
Seandainya kembali bersedih
Sudilah memberi ku senyummu lagi
Sudilah memberi ku senyummu lagi
Senyum mu lagi...

Time taip ni pon aku still lagi tersengih2...hahaha..wa cakap lu cite ni best kalo tengok reramai...x caye???cube la...

Pssttt..nat kate--àla la la la la la...tetibe gian nak berkaraoke...

No comments:

Post a Comment