February 14, 2011

Wedding Update : MUA

Halooo korang yg jelita…


Berbalik kepada kerja kawin aku yg rasenye baru 3% ni kan..haha…konon nye aku pikir lambat lagi bulan 11 tu..tp hambik kau…MUA yg aku suke dah fully book hokey…ni pon nasib utk nikah aje akak ni free..time sanding dah fully book dik non..so aku pon grab aje la..utk nikah pon jadi la kan..janji aku dapat tengok hasil nye kat muke aku yg x berape nak vass ni kan..hahaha…since die kate still available utk pg & ptg aku pon terus la bayar deposit..lagi pon sape x kenal Shaliz Derina kan.…salah satu dalam wish list aku..hehe…kan best kalau dapat kak Awin Seindah Wajah..T_T..tp x de rezeki dgn beliau..sbb dah penuh…tu la mcm ko sorang je nak kawin Natrah oiiii….x pe la janji dah ade yg nak make-up kan aku kan..x kisah pon sesape janji kerja nye bagus & cantik…

Untuk sanding plak setakat hari sabtu lepas x dapat lagi…sbb pe??semua yg aku nak dah fully book utk date 12.11.11..O.M.G…aku dah gelabah kura-kura dah…mane x tanye majority yg aku tanye semua kate “sorry dik dah full la”..huhu..sedih..sadis..keciwa….ramai jugak yg aku tanye tau..lebih dari 10org MUA kot…tp sungguh surprise bila semua nye fully book…ari jumaat ari tu aku struggle gile nak cari MUA tp semua hanye sia2…habis aku belek FB & blog…yg aku x tau pon tetibe aku dah tau…bekerja keras sungguh aku time tu..sampai la satu masa aku dah give up utk cari…T_T…

Org kate bile kite dah give up tu mesti akan ade yg baik dtg kan..aku x tau la betul ke x..tp mcm betul..haha..ye la korang penah x tengah pusing2 cari parking kan..bukan main lame lagi ronda kat parking lot tp xde pon bayang2 parking yg kosong..sampaikan bile rase dan meluat,fedup nak cari lagi tetibe depan mate ade org nak keluar..alhamdullilah…sabar itu penting ye..haha..so nak jadi cerita ari jumaat ari tu bile aku rase dah pasrah aje..x nak cari lagi tetibe ade sesorg reply email aku kate date tu still FREE…itu jam muka harusla ada senyum kan…lebar lagi ok..MUA tu namenye SUE HASHIM..korang kenal ??aku baru je tau..sbb ternampak die nak buat makeup class…hehehe…so aku terus call kate aku akan confirm balik if nak on Monday...hari ni ler..tp malang nye aku x book pon kat akak ni..coz aku dah jumpe seseorg mase kat pameran pengantin…alhamdulillah..dapat jugak..so aku x de la pening lagi…now boleh senyum sampai telinga…nanti aku akan cite pasal ape yg aku dapat mase pameran yek...

Pssttt..nat kate-->harap x jadi mcm tepung komak lagi…huhu

No comments:

Post a Comment