February 10, 2011

Idea : Candy Station Pink saya

Halooo korang….


mungkin agak terlambat la kan kalo nak citer pasal idea ni..aku tau ramai dah yg cite bab-bab gini…hehee…tp x pe la..saje nak penuhkan entri aku…x salah kan..hikhik…aku akan masuk kan slot IDEA ni kalo aku dapat ilham & sumber2 yg aku LIKE hokey…

first entri pasal idea ni nak cite pasal deco utk Candy Station..aku tau skang dah mcm perkara wajib plak bile kat majlis org kawen mesti ade 1 table yg penuh ngan candy x pon guess book..guess book nanti la yek aku cite..ilham x dtg lagi…berbalik pade candy mandy…paling menarik bile candy tu COLOURFUL…naik juling + teruja aku nengoknye..kalau budak2 lagi la terujaaa kan..hehe…for my wedding nanti aku akan pikirkan nak buat ke x…aku kene la kire jugak mane nak letak..pas tu sape yg nak menDECOkan nye…kalau tunggu aku deco alamat x siap la meja tu kan..bukan pe aku confirm tengah BZ bee nak siap2..lagi pon jarak dari rumah nak ke tempat kawen dalam 10min jugak la…hahaha…mcm la jauh benau…hehe..nanti la aku try bodek kakak aku nak x die tolong aku siap kan…(mintak2 die nak)…

haa…disebabkan tema aku nanti PINK so aku dah google contoh2 candy station yg haruslah kaler PINK kan..bagus kan google ni..macam-macam adaaaa….tq google..haha..x pasal2 jek…ok layankan pic yg aku tempek kat bawah ni…

simple je kan..letak pasu bunga kat tengah2 pas tu susun aje balang tu ikut suka...hehe
selain gula2 kecik yg letak dalam balang ade jugak muffin bg mereka yg x sukan candy..jely yg jurai2 tu mesti yg bercolourful jual kat famous amos kan..masam..


waaaa...jatuh chenta deco cam ni..sape reti buat pokok ciklat cam tu??let me know yer..tengok cara susunannye..sungguh teliti kan...like..like


yg ni lagi bes...konon2 ade frame gantung kat situ..hihi..selain gula2 boleh jugak campur ngan cup cake..colour die sweet je kan..


letak aje dalam segala jenis bentuk balang...balang cam ni kalo nak murah kat hinode shop ade jual..x pon borong aje kat IKEA...kan..kan..kan...

psssttt..nat kate--->dalam otak dah terbayang2 candy ape nak beli..hihihi…=)



No comments:

Post a Comment