April 25, 2011

Nasib ade LIF

adoi laaa...di saat-saat perut aku tak berape nak sihat ni la aku kene ke sane ke mari..turun naik tangga lif..huhu..nasib la ade org yg ciptakan lif ni..kalau tak, mau aku tergolek kat tangga tu..jenuh nak naik tangga banyak kali..hari ni pulak la nak bz dgn naik turun..haish...mcm mane aku tak membebel..memang la ni berkaitan dgn kerja..tp pelik pulak bile hari ni je dah banyak kali kot aku kene ulang alik..turun naik..huhu

mcm ni..opis aku kat Blok 2B tingkat 9..pagi-pagi lagi aku dah kene hantar document URGENT ngan tak berape nak urgent kat GM office blok 3B tingkat 19...dari 2B-9 ke 3B-19 aku jalan...nasib ade lif kan..fuh selamat..then dari 3B-19 ke 2B-9 utk ke opis aku..nasib ade lif..fuh selamat lagi...lepas tu dah tiba waktu lunch..nak tak nak kene la turun kan..haha..lepas 1jam habis lunch naik balik ke tingkat 9..pas tu ade pulak document utk Chief Engineer sign..adehhh..kene pulak turun ke 2A-1..nasib ade lif..fuh selamat lagi-lagi.habis sign naik balik ke 2B-9..nasib ade lif...dah duduk kat tempat ade pulak yg silap..adoyai..Cik Natrah knp la tak check dulu (marah diri sendiri..++)..kan dah kene turun balik..huhu..dgn berat hati & sakit perut aku pun turun balik ke 2A-1..nasib ade lif..malang pulak bile secretary Chief Engineer kate "dik bos baru je keluar..akak letak atas meja die nanti I'll ask him to call you"..ok done..naik la balik aku ke 2B-9..nasib ade lif...selamat lagi,lagi & lagi...jam dah 5.30pm..tibe-tibe fon bunyi.."Natrah..I've sign your document..you want to collect now??".."oh yes..i'll come in short while..thanks"..maka turun la aku ke 2A-1 sekali lagi..nasib ade lif..borak kejap ngan Chief Engineer..bla..bla..bla..aku naik ke 2B-9..nasib ade lif..fuhhhh selamattt...

waaaa...nasib ade lif..kalo tak confirm aku dah terduduk kat tangga tu je...huhu..banyak jalan pon KG aku tetap gitu jugak..haha...adehh laa..

pssttt..nat kate--->terima kasih la sbb cipta lif atau bahasa lain ELEVATOR..=)

No comments:

Post a Comment