April 29, 2011

Royal Wedding...*wink..wink*

Yeay..it’s the day..THE ROYAL WEDDING…toink..toink…unfortunately tak dapat nak tengok live kat tb sbb harus pentingkan kerja..haha..for sure kat ASTRO ade ulangan..just wait aje la kan…=)


Semalam tengok kat berita pasal preparation for Royal Wedding nih..wah gitu kan..confirm meriah..dgn rakyat jelata yg siap berkhemah depan Istana Buckingham tu..segala bermacam rupa manusia & ragam masing2 utk celebrate Royal Wedding nih…ok aku sangat adore dgn Catherine Middleton tu..muka yg gojes + sweet…oh hooo…

suwitttt=)

Kalau cite pasal Royal Wedding ni confirm semua yg gah kan..harus la kan..name pon ROYAL..haha…but I like some of the simplicity of the event..ye aku suke tengok org kawen..tak kire la kat TB ke magazine ke real life ke kan. at least boleh berangan (aku suke berangan)..haha…haishhh…bile tengok org kawen tak sabar pulak nak kawen..kui..kui..kui..bukan sbb gatai ye..no..no..no..tp sbb dah penat nak plan mcm2…nak pikir tu nak pikir ni…nak beli tu nak beli ni…adoyaiii…huhu…tp ni memori & experience berharga bg aku…yes I can do it even though my wedding very simple one…selagi boleh budget aku akan budget..haha..bukan kedekut tp aku bukan anak org berada..nak kawen ni semua bende adalah dari duit kami sendiri..tak ade siapa yg akan sponsor…ok aku dah melalut..++..

Hebat kan penangan Royal Wedding ni..aku ingat kan aku je yg teruja..rupenye officemate aku pon ade yg teruja jugak..siap kate boleh tak hari ni nak balik kul 3 nak tengok TV..aku yg memang tengah ‘blur’ ni tanye la nape..(ye la tak expect la pulak kan)..haha…rupe nye dorang pon nak tengok jugak Royal Wedding ni…aiseymannn…

Org kate Kate Middleton ni ade persamaan ngan Puteri Diana...hmmm...mungkin la kot...

seee...hoho..dua-dua cantik...

ok nak balik dah..nak tengok Royal Wedding..walaupon sekerat je..hikhik..last but not least...lambaian dari The Prince to all
Congratulation!!!

No comments:

Post a Comment