March 19, 2012

Kasut of mine

haaa kau tajuk...eh..eh..aku skip dulu cerita pasal HILANG yer..ape yg hilang..nanti story mory..

okeh ade yg dah sedia maklum bahawasanya aku ni hantu kasut..haaa..sangat gile beli kasut..sampaikan mak aku bernah bercita2 nak buat SUP KASUT..hahaha..sampaikan dulu mase bujang kalau beli kasut simpan dlm handbeg..takut mak marah..sampaikan dulu mase tak kawen lg beli kasut sorok2 dari husben..pon takut kene bebel..tp dalam taku2 tu boleh lagi beli berpasang2..hihihi

punye lah jahat kan..aku fikirkan habit membeli kasut tu semasa bujang je..rupenye bile dah kawen pon tak berubah..still the same...cume dulu mase tengah sibuk2 pikir pasal kawen je aku kurang sikit membeli kasut ni..ye la banyak nak pakai duit beli bende lain...tp still boleh beli okeh..cume jarak pembelian tu agak panjang lah jugak..wahahaha..

percaya tak kalau aku kate sebulan aku boleh beli 2-3 pasang kasut..kekadang tetiap minggu keluar mesti beli kasut..boleh kate everage sebulan sekali aku akan membeli kasut..haaaa..aku memang sangat minat sama KASUT..kalau korang rase nak beli kan aku hadiah sila bg kasut ye..saiz 5..hahaha *verangan*..

sabtu & semalam satu hari selongkar barang kat rumah sbb mencari benda yg HILANG tu..so sempat la aku menyusun kasut yg ade..haa..tengok lah..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
separuh

separuh

semuanya

haaa..tu la die kasut aku yg ade kat rumah..ade jugak antara kasut2 yg lame aku dah bg kat org..ade jugak yg dah buang sbb dah tak boleh pakai lg..belom kira lg yg berpasang2 kat opis dan beberapa pasang kat umah mak.....hihi..biarlah dulu..malas nak amik..tak cukup tempat nak letak..ni pon husben kate nak bukak kedai lelong..haha..banyak cantik..dan percaya tak aku katekan kasut yg berkotak tu tak pernah pakai lg..pd hal dah beli 2-3 tahun yg lalu..dan percayalah bahawa bukan semua kasut ni aku selalu pakai..ade tu sekali pakai aje..pas tu simpan...ade satu kasut tu lg la..mase kat kedai nampak catik bile di pakai..bile balik rumah time nak pakai nampak huduh..hihihi...

kalau dulu aku lebih suka beli high heels..setiap hari akan bertukar2 kasut ke ofis..sekarang aku tersangat lah suka beli wedges pulak..setakat ni baru ade 4 pasang je..nanti nak cari lg..kumpul bebanyak..hihi

oh ya walaupon husben aku akan bebel kalau beli kasut tp die pon suke jugak belikan aku kasut..hahaha..
ni kasut yg die belikan awal bulan hari tu..pon tak pakai lg..kikiki..

katenye ni kasut riadah..flat shoes..

ok cukup lah setakat ini..dah panjang berjela mak jemah bebel..hahaha


pssttt..nat kate--->anak buah aku Aleeya pon ikut perangai aku suke beli kasut...kalau masuk kedai kasut harus cuba & beli & terus pakai...hahaha..(mak die terkenan kat aku lah tu..sbb dulu selalu kate aku asik beli kasut je)..

5 comments:

  1. jual separuh nat kat aku..haha

    ReplyDelete
  2. wah, dasat tu sebulan 2 3 pasang..hihi ,me beli kasut bila betul2 perlu ja..yang comfy tu boleh pakai terus smpi setahun..hahah best bnyk kasut sennag nak matching baju apa pun!:D

    ReplyDelete
  3. Yat:not for sale lg buat mase ni..hahaha
    Qyla:sy memang gilekan kasut..marah mcm mane pon tetap akan beli..hahaha *degil*

    ReplyDelete
  4. haha... kasut ku hampir menyamai kasut2 mu... kat penang jek da penoh 3 tingkat rak kasut.. kat kl lg.. ahahh!

    ReplyDelete
  5. ain:best kan dapat beli kasut..hahaha

    ReplyDelete