March 19, 2012

Selepas 5 tahun baru tukar

halooo...tajuk panjang kan...hihi...ye selepas 5 tahun baru aku tukarkan dgn yg baru...ape nye??purse lah..hihi..kalau kasut ke handbeg ke baju ke seluar ke aku boleh je tukar selalu..tp kalau purse ni payah sikit aku nak tukar..sbb aku akan beli yg betul2 tahan..boleh pakai sampai habis kedekut..hahaha...bkn lah..sbb nye dalam purse ni mcm2 nak diisi..semuanye penting..kalau asik bertukar je mau hilang segala mcm yg ade...so sbb tu la aku akan pakai sampai habis..tengok lah sampai 5 tahun tahan..ni dah kire antik la kot..haha

braun buffel purse - Pink+red color - leather

ni la 1st purse yg aku beli 5 tahun yg lalu..mase ni baru dapat 1st salary..hahaha...mase ni syokkk ooo 1st salary dah boleh beli purse yg mahal...walaupon sbnrnye mcm syg duit nak labur beli purse tp aku tutup je lah mate tu...dah la baru nak "hidup"..boleh pulak beli yg mahal...ni semua hasil hasutan kakak2 aku...tp berbaloi ok...sangat tahan..hasil nye aku boleh pakai sampai 5 tahun..knp aku tukar??sbnrnye tak nak tukar..sbb sayanggggg sangat kat purse nih...ade sentimental value kate org puteh...5 tahun aku kelek kehulu kehilir..gile tak sayang....tp aku terpaksa tukar sbb nye condition yg dah tak berapa nak elok..cthnye tempat syiling tu lah..aku masuk ikut atas die keluar ikut bawah..hahaha..tempat card pulak dah koyak..hihi..jd terpaksa lah aku tukar..tp aku akan hantar balik purse ni kat butik braun buffel utk di repair..pas tu aku akan simpan buat kenangan first salary..kikiki

then lepas aku survey punye survey aku masih tak jumpe jugak purse yg menjadi idaman Qalbu...mcm nak tukar brand..tp akhirnye aku masih tetap dgn brand ini..hihi

braun buffel - dark grey metallic - leather

patut la aku tengok kat butik lain tak berkenan rupenye aku tetap nak kan brand nih..walaupon harganya begitu tp sangat lah tahan lasak...sekali keluarkan duit lebih tak pe..berbaloi- baloi..harapnye boleh pakai utk 5 tahun akan datang..hihihi...now aku sangat sayangggkan purse aku nih...lg 5 tahun baru tukar lah yek...memang jimat..hihi..



psssttt..nat kate--->bile asik bertukar beg mesti ade yg hilang..erkk hilang??ade entri pasal hilang nanti..hahaha


6 comments:

  1. i like!!!!banyak pendapatan ni :P

    ReplyDelete
  2. hahaha..ade la sikit2..menabung 5 tahun sekali..:P

    ReplyDelete
  3. hahahaha..masyuk apenye yat oiiii...ini mampu milik..lain la kalau LV..kikiki

    ReplyDelete
  4. I LOVE BB too!!!beg hntrn and purse dari BB...memnag sayang giler..design nyer sgt everlasting gitu..hihihi nice purse!

    ReplyDelete
  5. Qyla..kan..kan..me pon like jugak...thanks..

    ReplyDelete