September 22, 2012

busy saturday

Haloooo...even aku tak bekerja on saturday but aku tersangat busy dihari sabtu..dari pagi sampai la sekarang...hikhik...

Sbg surirumah separuh masa, hari sabtu merupakan hari busy sedunia...hari sabtu lah aku nak kepasar, balik dari pasar nak kene basuh pulak ape yg aku beli,basuh kain, sidai kain,nak lipat kain, nak kemas rumah, ngemop, kemas dapur...kalau ade anak nanti tambah lagi tugas harian..hihi..insyaallah...

Lepas tu dah siap kemas kemas tiba masa utk masak..oh i loveeeee cooking...betul..lepas kawen aku sangat suke masak..lg suka bile husben makan bertambah..oh indah...

Mesti tertanya2 kan aku ni sempat lagi hupdet blog ye dak..maklum la keje dah siap..tinggal nak lipat kain ngan masak je..husben keje maka aku masak lambat lah..makan petang nanti..cum dinner...kalau masak awal2 nanti sejuk tak best..lg pon aku kalau sensorang memang tak makan punye...cukup la takat ade kudapan aku ok jerrrr...

So surirumah di hari minggu mari kite buat keje dgn penuh ikhlas..jgn merungut...sesungguhnye tugas yg kite lakukan akan diberikan ganjaran yg sangat besar... Insyaallah (;

Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment