September 25, 2012

semangat MASTERCHEF katenyeee

 haloooo...semalam hari STRESS sedunia...sumpah aku tersangat stress gile semalam...sampai kan kawan aku buat lawak aku menangis!

oh my..parah parah..maklum la hujung bulan kan...time closing pulak..then ade pulak org yg suke pin point org lain..tak nak ngaku salah sendirik..oh i hate this kind of people...dah tolong salah tak tolong salah..hmmmm...

balik kerja terus tido..makan tak ape pon tak..pukul 9 husben gerak suruh bangum mandi pas tu sambung tido balik sampai la kepagi...mase aku tengah tido tu terasa macam ade sayup2 suara husben aku kate "syg esok abg nak makan nasi goreng...boleh tak" erkkkk..aku terasa mcm mimpi..maka aku abaikan je lah..

then pagi ni aku pulak terbangun lambat..tp bangun je tengok breakfast dah siap!!yeayyyy...
nasi goreng in da house...maknenye mlm tadi aku bukan lah bermimpi..hikhik...terus semangat nak bangun pegi keje..terbang segala masalah..hakhakhak..poyo

aku siap2 mandi..pakai baju then aku ckp kat husben "awal bangun..siap buat breakfast lagi"
then die cakap "biasala semangat tengok MASTERCHEF..tu yg rajin tu"
kahkahkahkah...
itu alasan nye..padan la kalau astro tayangkan MASTERCHEF tu die yg sebok nak tengok..ulang 15x pon tengok jugak..hikhik

tak kisah lah..janji pagi ni perut I kenyang..tenkiu husben..love u so munchie..
jemput makan..ngeeeee


nom..nom..nom...





Published with Blogger-droid v2.0.4

1 comment: