September 3, 2012

demam ADAM DAN HAWA

haloooo...wah wah wah...skang rata rata yg bercerita pasal ADAM MUKHRIZ... Tak pon AIN HAWANI...oh semestinye hero & heroin ADAM DAN HAWA...termasuklah aku..hikhikhik...

Ari khamis lepas lepas je abis cite ADAM DAN HAWA ade lah pulak iklan pasal promosi novel ADAM DAN HAWA kat MPH OU..jam 12-2pm..nak jadi cerita aku ni selalunye tak ambik pusing pon..tp entah kenape kali ni aku terlebih exsited! Kebetulan mase tu kakak aku whatsapp aku tanye nak tak pegi open house kat damansara utama..belakang OU..bagai pucuk dicita ulam mendatang aku tanye di boleh tp nak ke kalau kite ke MPH OU dulu cari novel ADAM DAN HAWA pas tu mintak sign AARON & NADIYA NISSA?? Kakak aku kate ok..syiokkk jugak..hikhik..

Hari ahad tiba dgn begitu indah..wah gitu kan..hahaha..seawal 11am kami dah terpacak kat MPH..berpusing2 cari novel...gi kat belakang tengok org dah siap beratur kat depan stage..aku &kakak aku pon beratur la dulu walaupon kami x dapat novelnye lagi.nasib la beratur tak panjang lagi..

Kebetulan ade akak depan aku baru je beli novel..aku pon dgn tak malu aku tanye la kat mane novel ni..die jawab beli kat kaunter dik..so kakak aku beratur & aku gi beli novel..hikhik...dah beli aku sambung beratur..

Jam 12++ AARON + NADIYA NISSA + AISYA SOFEA pon muncul..uihhhh..gile ramai org ok...bersesak sesak..yg potong Q kami pon ade..mencik betoi tau..elok2 kami ni beratur tak berape panjang dah jadi panjang berjela sbb manusia mcm ni lah...tak reti nak beratur..datang lambat sape suruh kan..pas tu yg paling kecewa dengan pihak penganjur tu mcm tak professional lansung..geram je rase tau..patutnye awal2 control la org yg bersesak2 nih..kesian la kat org yg dah beratur lame tu kan..bile dah kecoh baru la nak jage kat depan stage tu..pas tu pihak penganjur tak bagi peminat tangkap gambar sbb alasan takut lambat...hanya semata2 amik sign je ok..hei  kalau korang dari awal control peminat mesti smooth je ok..what the fish kan..so frustrated ok...

So lepas 2jam++ baru lah kami dapat sign..bile atas stage tu lain pulak halnye..ade ke patut org yg jage tu suruh cepat2...pas tu kalau pegang henpon die suruh simpan! hei..relax la..aku bukan nak makan2 pon atas tu..at least kasi can la aku nak senyum & say hai kat dorang dulu..kalau korang buat keje betul..sistematik.. tak la jd lambat kan..huh

Itu je nak cerita..dalam suka jadi geram..geram dgn penganjur yg tah pape..dorang je yg penuh kat atas stage tu bergambar sesame sendiri..boleh tak?? bongoks..*ok mak marah*

Layan la gambar yg sempat aku snap & yg aku amik kat FB kawan baru kenal mase beratur tu..hikhik...

novel yg dibeli..RM19.90 ye..ni limited..ade 3000 copy aje..

mereka sangat suwittt..si kacak & si cantiks (;

dari kiri : aku, kawan baru, kawan baru & kakak aku (;
sambil beratur sambil kami kenal kawan baru..bagus kan..hikhik

kami 3 beradik yg buat kerja gila..haha

oh..abg PILOT sedang sign..

and yes..this is mine..hikhik..
aku jugak mintak Aaron sign kat cover tab aku..weeee


dah selesai semua masa utk layan si kecik ni..
die pon nak bace buku jugak..nasib la sepanjang kami beratur tu die behave je dgn husben aku.. (;

so overall ape yg aku boleh simpulkan disini ialah sebenarnye aku yg terlebih syiokkk tengok ADAM DAN HAWA nih berbanding husben aku...die minat but not so excited like me..wakakaka...


Published with Blogger-droid v2.0.4

5 comments:

  1. wah..kelas ko nat....hahahaha

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum, sarah cuma nak tanya jika sekiranya ader kawan kawan natrah or natrah sendiri nak jual novel adam dan hawa cover baru tuh, sarah nak beli..harga boleh runding heheh. Terima Kasih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wkmslm...sorry sarah...setakat hari ni tak jual kot buku ni...syggggg sangat...hikhik..insyaallah kalau ade nanti sy inform eh... (;

      Delete
  3. okay, jgn lupa Sarah kat sini tetap nak beli novel tu bila ader yg nak jual k. Sarah tak kisah kalau jual dengan harga yang mahal. Terima Kasih :))

    ReplyDelete