September 19, 2012

OST Adam & Hawa #Muara Hati

lagu yg tengah hangat sekarang...so aku pon nak jugak hangat kan disini...hikhik...ohhhh syahdunyeeee...
sila lah manjakan telinga & minda anda dgr lagu ni ek..hikhik



Cinta terpisah ruang waktu
Tetap cinta bersatu dalam hatiku
Walau raga kita tak mungkin bersama
Ku yakini hati kan tetap setia

Ku percaya ke mana pun kau berjalan
Suara cinta menuntunmu kepadaku
Kerna bila cinta sudah bersemadi
Takkan terpisah hati

[Chorus]

Demi cinta dalam hatimu
Ku yakin engkau untukku
Meski jejak pisahkan kita
Cinta kan bawa kembali padamu

Aku ada kerna kau ada
Dan cinta hatiku hanyalah untukmu

Jalanku tertuju padamu
Ke mana pun kan pasti kembali

[Ulang chorus]

Demi cinta dalam hatimu
Biarkan aku merasuk
Bersatu dalam hatimu
Hanya dirimu dan aku

Demi cinta dalam hatimu
Biarkan aku merasuk (merasuk dalam hati)
Cinta

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

nak jugak enterprem...kikiki

2 comments:

  1. Siapa nyanyi lagu ni..?hafiz & siti eh..?betul ke..?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hafiz & ct..betul la tu..hihi..best kan best kan...

      Delete