December 29, 2010

2 DAYS

fuh..lagi 2 hari je lagi...opsss..haloo beautiful...(sila senyum=))hehe..ape nak cite ni yek..tp sebelom tu knp aku xde perasaan lansung weh..betul ke ni??mungkin sbb aku x tengok lagi barang hantaran aku kot..pas tu rumah pondok aku pon x hias indah lagi..maybe la kan..kikiki..esok aku akan selesaikan segalanya..jumaat kawan kakak aku baru dtg buat hantaran..perhaps mase tuh baru aku nak rase nebes..kahkahkah...lambat bertindak betul perasaan aku nih..

Hmm...semalam aku sama itu mr.BF pegi ke wangsa maju nak collect chocolate yg aku tempah mase pameran pengantin kat KLCC tu..perasaan aku teruja gile hoke..x sabar nak tengok hasilnye...tp alangkah terkejutnye aku bile tengok hasil coklat tu depan mate..huhu..rase nak menagis & menjerit!!!!!!!!!!!...x seperti yg aku sangkakan..mase kat pameran pengantin KLCC tu rupe die begini
~cantik,menarik, da boom~
tp bile semalam aku tengok saiz nye mcm dah reduce to 60%..huhu..sangat keciwa beb..(maaf xde gambar sbb saket hati)..aku tanye la hakak tu knp mcm lain je..KECIK..die kate ape "owh kite dah x pakai dulang yg mcm hari tu coz nanti nampak mcm banyak space lopong"..dalam mase yg same mr.BF dah pandang aku mcm nak terkam..hohoho..ok fine aku bayar pas tu blah...pas ni tobat aku x nak tempah dah for my wedding nanti.. #$%^$.. hampagas betoi...dalam kete sampai saket telinga aku ni dek bebelan mr.BF..uwaaa...wa terkena beb..die kate "kalau dgn harga tu boleh beli 4 kotak ferero roshe tau..lagi cantik & sedap:..ok daling I agreed..bile tengok muke aku mcm nak nages terus die stop bebel..huhu..alhamdullilah..kalau korang nak tau pakcik ni kalau bebel kalah mak tau..hahaha..ok cukup setakat itu..yg penting aku sakit hati..huh

Pas tu kami ke destinasi seterusnye iaitu kedai romantika kat wangsa maju belakang wangsa walk..kat sini tujuannye nak cari bunga..tengok bunga2 ni sejuk sikit hati aku kan walaupon bungan plastik aje..aku betul-betul speachless..x sangka..OMG..x tau la nak kate..huhu...k la nanti nak tenang aku nak update bende lain pulak...

psstt..nat kate--->sama tp x serupa...geram dgn vendor chocolate itu...huhu


No comments:

Post a Comment