December 27, 2010

DUGAAN...

Adoi la hai…lagi 4 hari je ok aku akan jd tunangan org..semalam aku selsema satu hari..rase nak demam…hari ni plak gigi aku saket gile sampai kepala aku pon saket jugak..hukhukhuk….


Kesian kat aku ni…jiwa kacau betoi…hari ni aku dtg keje mcm saje je nak penuh kan kerusi aku padahal satu keje ape pon aku x usik…mcm mane nak buat keje, gigi saket gile…sampai ke otak sakitnyeee…nak buat ape pon x boleh pikir…pas tu pulak mase lunch tadi aku minum jus apple+asam boi..tengah sedap aku gigit asam tu sekali tertelan pulak bijik tu..hampeh betoi..nasib x tercekik sampai kene buat
cpr..hohoho..dugaan apakah ini…sedih nyeee..

Bile aku ckp kat mr.BF yg aku tertelan bijik asam boi die boleh gelak pulak..pas tu siap kate pas ni confirm b**** lawas..hukhukhukhuk…menangis aku tau dpt BF cam ni…daling u punya joke tu x kene time tau..dah la sakit gigi ni…kepala pon saket…nasib hati x berape nak saket…huaaawaaaawaaa…kawan officemate aku pulak siap kate "nat jgn nanti bile ko senyum mase tu nampak gigi ko rongak"..adess..lagi la mulut x dak insuran..hahaha…aku tau mereka2 itu nak buat aku gelak..tp weh tengah saket gigi x boleh gelak besar..hahaha..so pendam aje dalam hati..huhu…

masih ade lagi 4 hari sebelom majlis itu…hari ni dah start terima ucapan tahniah dari sedara mara yg prihatin..hehehe..tq yong ana…sy paham anda x dapat hadir krn nun jauh di utara..hehe..wedding pastikan hadir ye…ok fullstop..mahu pulang..malam nanti kalau saket lagi mahu jumpa dentist..huhu

pssttt..nat kate--->masih ade lagi 4 hari..harap2 esok akan lebih baik dari hari ini..amin=)

No comments:

Post a Comment