December 17, 2010

tik..tok..tik..tok..

haleuuu jelitawan's..kikiki...tajuk diatas bukan menggambarkan yg aku berdebar utk menanti rombongan meminang..oh no...perasaan itu ade tp boleh kate 30% je kot..huhu...kenapa???why??what happen???aku sedang tik..tok..bukan sebab ticker diatas yg sudah menunjukkan angka 14 hari ye...sememang nye aku x buat ape2 lagi..diulang X BUAT APE-APE LAGI..huhu..sedih kan...halooo...wake up ye NATRAH JAAFAR yg manis *perasan*...jadi ape yg aku tik..tok..kan???

Sekarang ni all the jelitawan's (u all la) almost bz & excited with Y.E.S kan..alaaa..Year End Sale...best kan tengok semua shopping mall berlumba2 buat promotion..sampai kite pon boleh juling..tp aku ni skang tengah bz dgn Y.E.C..huhuhu...ape???Year End Closing...sampaikan esok (sabtu) pon aku akan bekerja full day ok..ahad pon same jugakkk...uwaaaaaa....jadi otak aku skang hanya pikit nak siap kan semua bende2 ni secepat yg mungkin..dah la hari2 pon balik lambat..so no rest day for me diz week ya...some more tengok figure-figure yg banyak..wowo kan best kalau aku update akaun sendiri & figure nye jugak mcm nih...hahahaa...*sekali lagi perasan*..tp ape nak buat duit company kan..ujung bulan dapat jugak gaji yg x seberape nih..ALHAMDULLILAH...ok back to work..daaa...

No comments:

Post a Comment