December 14, 2010

O.M.G!!!

sekarang ni aku memang dah mcm cacing kepanasan ok...aku rase betul2 x tau nak buat ape..huhu..knp??knp??knp???ni semua gara2 aku x dpt menghubungi akak yg nak buat hantaran aku tu la...O.M.G..mcm mane ni??mane pulak la akak ni pegi menghilangkan diri??huhu..tolong..tolong...

Sebenarnye sejak minggu lepas lagi aku cuba hubungi akak ni nak last confirm ngan die tentang barang2 hantaran yg nak digubah tp aku x dpt hubungi die..ok la kan..maybe die ade hal lain kot..tp hari ni aku cube call lagi berkali2 die tetap jugak x angkat tepon tuh...huhuhu...serasa mahu menagis..mane x nye tengok la ticker kat atas tu tinggal lagi 17 hari je weh..mane sempat ni kalau tetibe aku kene buat semuanya sendiri!!!kalau nak kene buat sendiri pon mcm mane??aku ni dah la KERAS tangan..seni sikit pon xde..huhuhu...nampaknye skang ni aku kene la mencari PLAN B..ade sesape sudi menjadi bidan terjun aku x???uwaaaaaaa.....

pssttt..nat kate---->akak tolong la angkat forn tu..huhu..sy nak nagis guling2 dah ni...help!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment