December 16, 2010

Fuhhhh Lega=)

Haloo cantik…hehe..sekarang aku boleh senyum lebar balik..yabedabeduuuuu…ok lets ignore people yang menyakitkan hati..move forward & no turning back…aku x kacau kau so kau jgn kacau aku..kalau x de sebab x kan la aku ni suke2 hati nak marah kan..ape org kate “kalau xde angin masakan pokok bergoyang"..hahaha..so please ya BACK OFF…eh..eh..ape daaa merepek nih…huhu…


Ok lets focus on tajuk..actually aku dah lega sangat2..ingat x entry aku sebelum ni (O.M.G) yg mana aku x dapat hubungi akak yg nak buat hantaran aku tuh..huhuhu..hah tau pon menggelabah rapunzel..hahaha..(demam filem rapunzel la katekan)..semalam aku mengadu la kat kakak aku yg aku x dapat call akak tu..ape kene mengene kakak aku kan??mcm ni akak yg nak buat hantaran aku tu ialah kawan baik kakak aku..so aku bg tau la die yg aku x dapat call akak tu..aku sms pon x reply so semalam kakak aku dgn baik hati cuba la menghubungi (gile skema) akak tu..tup..tup..die angkat…rupe-rupe nye dah 2 minggu die terlantar kat hospital sbb ade operation kat perut..baru semalam je keluar wad..kesian kan..patut la die x respond aku punye call & sms..hehe..tp akak tu still akan buat aku punye hantaran nanti..yeayyy…x payah la aku pening2 lagi nak mencari PLAN B..kikiki

Pssttt..nat kate--->..tok..tik..tok…perasaan nebes sudah hadir sikit demi sikit..hehehe

No comments:

Post a Comment