December 20, 2010

2nd OP

yuhuuu beautiful...ehem..ehem..(me too ok)kikiki...untuk menegelakkan aku ni LEMAU sepanjang hari ni so aku nak gunakan otak aku menulis entri ini..ok boleh x aku nak tau daripada survey korang perlu x kite ada 2nd OP for our very special day??hmmm...actually aku dah ade photographer which is aku dah book pon..hehehe..cume bile aku buat survey aku dapati (cewah) ada antara mereka2 diluar sana menggunakan khidmat 2 org OP utk satu majlis...it is worth it???perlu ke tidak aku pon x pasti..tp yg aku tau tuan badan pasti akan dapat kepuasan sbb kite x akan tertinggal every single shoot masa majlis itu..bukan senang nak lupakan "moment" pada saat itukan...tambahan pulak kite ni sbg pengantin x tau pon ape yg terjadi sepanjang majlis..kite lebih risaukan tumpuan mata kearah kite bila masa berarak..oh no...pasti nervous kan..so dgn melihat gambar2 yg ditangkap je pengantin (bride & groom) boleh tau situasi & telatah tetamu2 yg hadir..mesti best kan..hehehe...so sekarang aku mule la nak kene pikir patut ke x??huhuhu..sudah pasti aku juga perlu bincang dgn mr.BF & aku rase aku tau jawapannye iaitu NO..hahahaaha...but x salah kan kalau aku cuba dulu tanye..kot2 mr.BF tetibe kate "it's up to you sayang"...huahuahua...mimpi la...ok aku nak pikir ayat memujuk jap..serta hujah2 yg akan membuat kan aku MENANG..hehehe..

psstt..nat kate--->korang sila la jugak kemukakan hujah nak ke tidak 2nd OP ni???

2 comments:

  1. for me, 2nd P (O dh ilang) is adik beradik or sedara mara. ;)

    ReplyDelete
  2. yaaa..jimat..sangat jimat..idea diterima pakai...hehe

    ReplyDelete