December 28, 2010

3 DAYS!!

haloo..jelitawan's...wah..semalam aku agak kronik sbb masalah sakit gigi, selsema & sakit kepala yg mcm nak pecah..hehehe..today dah boleh gelak balik..muahahaha...thanks mr.BF sbb carikan makanan & jugak carikan ubat..kikiki...kene paksa makan semua nih..kalau x paksa maybe sampai skang sakit lagi...muah..*hugs*..

Ok-ok..cukup setakat itu melalut...hmmm..ari ni dah 28/12/2010..so ape nak buat yek ari ni...waaa..tinggal 3 hari je lagi hoke...knp yek aku xde perasaan ape2..mungkin kan disebabkan sakit kepala yg kritikal semalam menyebabkan aku hilang perasaan??hukhukhuk..sedeh..ke aku yg x sedar diri lagi..haloo..wake up NATRAH JAAFAR...(tampar pipi sendiri)hahha..aktiviti hari ni ialah nak meng'collect' chocolate kat wangsa maju..aku tempah dgn moi chocolate mase karnival pengantin kat KLCC hari tu..x sabar nak tengok hasilnye...hehe...

Dalam masa yg sama hari ini aku haarus & wajib menyiapkan semua keje ofis yg banyak ni sebelom bercuti ari kamis & masuk keje balik taun depan..yahuuuu...haha..dengar mcm lame je kan taun depan tu..pd hal lg berape hari je...ok la..nak sambung buat keje..kang x boleh cuti plak..daaa...

No comments:

Post a Comment