December 24, 2010

Makin Terasa---> 7 days

haloo beautiful...ape la gi la si NATRAH ni nak merapu...hahaha..layan kan aje la yek..tengah bosan ni..tunggu mase je nak balik berjimba2 dgn mr.BF sbb hari ni die off..kikiki..bukan nak gi mane pon nak mencari barang buat kali terakhir..pas ni aku x mo jejak dah shopping mall ke KK home deco ke SSF ke ape je la yg sewaktu dgn nyee..opssss...ade correction di situ..kali terakhir utk tahun 2010..taun depan aku jejak la balik..hahaahha...

OK..bla..bla..bla..oh no...tengok kalendar tu..ari ni dah 24.12.10..lagi 7 hari jew ok..rase takut+nebes+gelabah+haru-biru+blur+macam-macam dah keluar sikit demi sikit ni..almaklum la kan sejak aku kawan ngan mr.BF 5 tahun lebih ni baru dua kali je aku jumpe mak die...itu pon mase taun pertama kami couple2..hahaha..geli uuu...so maknenye dah 4 taun aku x jumpe bakal mak mertua aku ni...adoiyai..itu la yg makin nebes aku dibuat nye...last aku jumpe mak mentua aku mase aku ikut mr.BF convo kat ipoh..pas tu terus lajak ke PERLIS...itu pon 1 hari je aku dok sane...x sempat nak mesra lebih lanjut...ape daa punye bakal menantu ni..mak mentua pon x penah jumpe...sampaikan ade kawan aku kate "nat ko jgn salah salam nanti mase tunang..ko ingat mak die padahal makcik die ke sape ke..sudah.."hahaha..betul jugak tu kan..haih..aku kene cam betoi2 nih..buat nye betoi2 salah kan ke malu..

lain pulak cerita mr.BF aku tu..boleh kate hari2 dok bertenggek kat umah aku..pagi muke die (sbb amik aku hantar gi keje)..ptg pon muke die (sbb hantar aku balik umah)..kalau hari minggu lagi la muke die saje..hahahaha...sampai x larat nak kenal dah...anak2 buah aku pon suke bertenggek atas badan die..sedap kot..ye la mr.BF aku tu badan gempat..isi banyak..kakak aku kate dorang suke sbb dok atas tila VONO..muahahahaha...

huh..dah kelaut aku punye cite ni..dah lari jauh dari tajuk asal..ceh...ok back to normal (aku x normal kah??)..betul ke aku ni nak bertunang dah??weh gile ke hape..lagi 7 hari je ok..tp aku ni sampai la ni mcm blur aje..mcm ape pon aku x buat..cume aku beli barang aje...tp x sentuh pon..barang2 tu still cantek lagi berbungkus dalam beg..mcm mane aku beli mcm tu la keadaannye skang ni..hahahaha...aku pon sampai x ingat ape yg dah aku beli..wah gitu..over ok...buat ape aku nak usik kan nanti bukan aku yg buat hantaran tu semua..kawan kakak aku yg buat kan so simpan aje la..x mo tengok nanti lagi macam2 aku nak beli..hantaran tu semua nak buat malam 31.12.10..waaa..sempat ke??ok la kot..akak tu dah expert buat hantaran ni...aku cuma jd penonton aje...kikiki..persiapan lain mcm dah ok kot..nanti la aku update ye ape yg dah aku buat...tp yg aku tau aku hanya sudah membeli aje..haha...idea mcm banyak tp ape pon aku x sentuh...ok la kita tunggguuuuu....

psstt..nat kate---->balik ni nak cari frame & cuci gambar..nak buat ape???tungguuu...

No comments:

Post a Comment