April 16, 2012

Gadget

haloooo...hari ni nak cite pasal gadget..kalau ikut kan sekarang ni mcm2 jenis gadget ade..nak2 yg berkaitan dgn tekomunikasi..haaaa...lepas keluar yg ni keluar pulak yg ni..lepas beli yg paling canggih keluar pulak lagi yg lagi canggih..kalau ikutkan tak terkejar semuanye..hahaha..

aku bukan la jenis yg gile kan gadget..*tp kalau ade ape salahnye*...kuikuikui...sekarang dah keje nak ape beli la sendiri ye dak..dulu mase sekolah jgn harap la nak ade henpon walaupon 3310 pon...kalau nak cari la duit sendirik..

sekarang ni kalau tengok kat pasaran ade Iphone4 la..samsung tab la..ipad la..blackberry la..rasenye budak2 sekolah sekarang ni pon dah pakai blackberry..tak pon iphone..kalau ikutkan zaman aku dulu nan hadooooo..bertuah kan budak zaman sekarang..nak2 yg memang masih kanak2 lagi..kalau aku lepak kat curve sure nampak bebudak ni tengah pegang Ipad2..dok kusyuk main game...bagus jugak kan..senang mak bapak nak makan..hahaha..

mcm anak2 buah aku sendiri...ade 5 org semuanye..mak bapak masing2 belikan Ipad2..kalau mengadap Ipad2 tu tak keluar suara..lantak la korang nak buat ape..die tetap dgn Ipad2nye..haha..dan aku merasakan mereka lagi expert gunakan Ipad2 tu dari acik kakak nye..hehehe..

walaupon aku dah ade tab tp aku bukannye habis explore lagi..takat guna utk cek email, FB, twitter, youtube, google, upload gambar dan yg terbaru instagram tu aku expert la..hahaha..upload game??tak kuase mak..aku bukannye main game sangat..setakat ni itu je yg aku explore..amatla rugi kan..hahaha

kalau hari tu aku ni kononnye nak beli Iphone4..tp tak beli jugak..pas tu keluar samsung SII..tp pon tak beli..pas tu keluar pulak Iphone 4S..pon nan hadoooooo...dan sekarang ni ade pulak niat dihati nak beli galaxy note..kononnye henpon cokia ni selalu hang..pdhal baru je pakai setaun lebih..haha..kan mengade namenye tu...tp memang mcm nak la galaxy note tu..tp husben aku tak berapa nak kasi sbb nye die kate aku dah ade tab..nak note wat pe???..huhu..nak kene tulis surat cinta la cam ni..


dear abg,
boleh kah kiranya sy nak beli galaxy note??sy berjanji ini gadget sy yg terakhir..lepas ni tak beli dah..insyaallah..lagi pon henpon yg ade sekarang ni dah selalu sangat hang la..somemore dah tak virgin..haha..yg paling tak best cameranye dah tak cantik mcm mase mule beli dulu...camera & sy kan tak dapat dipisahkan...hehehe...plsss..plsss..plsss kamu jgn marah *lagu alif satar*


psssttt..nat kate---->mintak2 la husben baca entry ni and say YESSSSSSzaaaaa....*verangan*

No comments:

Post a Comment