April 24, 2012

No Idea

aiyakkkk...entah kenape kebelakangan ni tak pulak idea nak menulis kat blog ni..hmmm...mungkinkan aku perlukan cuti yg panjang sblm mulakan menulis kembali??hahahaha

ALASAN.....

jgn ditanya kenapa aku jarang hupdet blog ni..tak macam dulu..ade je story nak cite..bukan la aku nak kate yg hidup aku dah tak best..no..no..no..setiap mase aku sangat hepi...berdua-duaan dgn husben..*muntah darah*..hihihi..hari2 gi kerja sesame walaupon sorang akan ke utara sorang ke selatan..hari2 akan bersms mcm masa bercinta dulu..sampaikan aku dah tau timing husben aku akan sms/call..balik kerumah kalau rase tak rajin masak gi makan kat luar..tak pon gi umah mak..hahaha...pas tu berebut tengok tb..sampai aku merajuk sbb husben asik nak tengok discovery channel aje...penyudahnye aku masuk TIDO..merajuk...hahaha...tp pukul 6.30pm ialah mase aku utk tengok NADA CINTA...bile nak habis la sinetron ni..dah meluat aku nengok nye..cite pon dah melalu2..tp still nak tengok jugak..hahaha...

bila tiba hari minggu aku akan bertukar kerjaya menjadi suri rumah sepenuh masa...jadual sungguh padat dihari sabtu..dari pagi sampai malam...ahad adalah hari utk melihat dunia..hihihi...mesti jugak ajak husben keluar jalan2...tak betah duduk dirumah buat hari keduanye..boleh gila kalau asik pandang dinding aje..hahaha..itu la rutinnye setiap minngu..ulang2 balik bende yg same aje..itu la yg dinamakan ISTERI...tanggungjawab lagi banyak..nak tak nak mesti buat jugak..tp kene ingat setiap ape yg kite buat biarlah IKHLAS..bila IKHLAS semua bende mesti menjadi..yg susah jd senang..yg banyak terasa sikit...cewah..

eh..eh..kate tak de idea..tp panjang berjela la pulak..hihi..cukup la sampai sini yer...oh next week nak gi HONEYMOON..yeeehaaaa..pastinye lepas pulang nanti banyak story nak cerita..wakakaka...


pssttt..nat kate---> alhamdullilah atas rezeki yg diterima oleh suami... :)



No comments:

Post a Comment