April 30, 2012

weekend berlalu...Isnin kembali

adehhh la hai..rase kejap je hari minggu..hari minggu aku sangat la terisi dgn padatnye..haha..penat tp syiokkk...ari sabtu gi kenduri kawen kat dewan merak kayangan..makanan memang super sedap la kan..pengantin pulak bertemakan arabic..hihi




sumber: FB ayah pengantin..hihi

pas tu gi majlis berendoi anak BFF kat greenwood..sampai kat majlis ni aku cuma makan kueh aje..sbb dah kenayang makan kat majlis kawen..hihihi..pd hal sangat teringin nak makan nasi bukhara..nampak sedap..

buaian berendoi yg cantik & suwit (ambik dari FB mummy Alif)

sneak peek (ambik dari FB mumy alif)

me with baby boy ~ Alif Rizkin~

lepas balik dari kenduri kami menuju ke THE CURVE..sambung lepaking..dan berwindow shopping..window la sangat..sambil aku sibuk pilih2 baju husben ke kedai jam and he bought me this watch..sbbnye die suke jam ni bile tengok kat TB cite ape tah..tak pe la aku yg untung...hihi

thanks husben.. ~pic taken yesterday~

ahadnye pulak..pagi tu lepak reramai kat umah mak sambil makan nasi lemak..lepas tu keluar membayar bill & membeli belah barang keperluan husben..asik beli barang aku je..hahaha

eh..eh..tajuk isnin tp bebel dari hari sabtu..hahaha..hari ni ramai yg cuti..sbb nye esok public holiday..tp tak pe..aku semangat nak keje hari ni..sbb minggu ni aku cuma keje isnin je..pas tu cuti 4 hari..wehuuuuu...

esok cuti umum sempena hari pekerja..kami sekeluarga plan nak pegi picnic sambil celebrate mother's day..awal 2 minggu..haha..tak kisah la kan..makanya malam ni aku akan jadi superwoman la jawabnye..mane nak siap2 barang utk picnic esok..nak perap makanan utk BBQ..nak kene tolong mak masak..nak ke pasaraya membeli belah..nak ambik kek..huhu..oh nooo..ari rabu nak FLY tp beg tak kemas lagi..okey malam ni jgn tido.. ++



2 comments: