April 16, 2012

tiada tajuk

halooo..hahahaha..memang tak de tajuk pon..saje nak menaip..boleh tak gitu??kekekeke..jam dah 6.30pm..tp husben tak sampai2 lagi..keje banyak tp dah malas dah nak nengoknye..maklum la it's MONDAY yawww...maka ape kate kalau aku melalut kat sini...

oh ya..teringat kata-kata org tu mase belom kawen dulu...situasinye begini..aku ni hari2 tunang hantar gi keje (mase ni belom kawen)..ade la org ni..tak tau la die ni sakit ati ape dgn aku entah..katenye begini

org tu: amboi..hari2 berambik berhantar..
aku: hihihi..tak la hari2..kekadang je..
org tu: alaaaa belom kawen memang mcm tu..tunggu la dah kawen nanti..xde nye nak berambik berhantar
aku: tak pe..tak kisah.. (sambil senyum tp dlm hati rase nak hentak je org tu)..hahahaha

sekarang ni dah 5 bulan kawen..alhamdullilah...husben aku still mcm tu jugak lagi..hari2 berambik berhantar...memang sejak kawen ni aku tak pernah sekalipon naik tren..betul..sampai aku terasa rindu nak bersesak2 dlm tren tu *kononnye*...hehehehe...walaupon kami duduk di SENTUL, aku bekerja di KL SENTRAL manakala husben bekerja di BATU CAVES tp beliau still hantar & ambik isteri yg tersayang ni..hehehe..bukan aku yg dera ke paksa ke ek..semua ni atas kerelaan beliau...

haaaa...kepada org itu..KAU ADEEEEEE..jahat kan aku ni..hahahaha...tp tak la aku ckp kat org tu mcm tu kan....die pon dah tak tanye pon kat aku skang ni balik naik ape..pegi naik ape...buat ape aku nak mention kat die ye dak...

oh hari hujan..mungkin kerana itu la husben ku lambat..maklum la hari ni gi kene naik kenderaan yg tak berbumbung..hihi...


psss..nat kate----> hari ni nak masak dinner utk husben..hihi



No comments:

Post a Comment