April 23, 2012

Hari Minggu

haloooo..hari minggu yg penat buat aku..hahaha...cerita pasal semalam...hari sabtu mlm aku & my family bersukan badminton kat rumah kakak aku..oh memang every saturday nite kami akan bersukan (tp x kurus pon)..bile dah habis bersukan jam 10.00pm harus la gi lepak2 jap..minum2..sampai la ke pagi..balik rumah dah penat terus tido..

ahad nye pulak pagi2 dah bangun sbb nak ikut husben gi keje..hahaha..bukan ape sbb nye aku bosan tinggal sorang2...lg pon husben kate kejap aje..nak monitor org buat jalan aje...maka aku pon on je lah..sambil tu boleh la aku breakfast roti telur +  teh ais..haha..

aku snap kat kedai makan aje..name pon nak turap jalan kan..so kami lepak sini je lah..hihi
**oh husben aku pakai baju biasa je..tak mcm org bekerja**



ni snap dari dalam kete..sbb dah kat hujung jalan...

dalam kate sekejap nye tu sampai pukul 12 jugak la aku bertapa ikut husben..dah bosan tahap gaban..kalau tau lame x la aku tinggal kan tab aku..henpon cokia takde tenet..hihi..

Balik dari kerja kami siap2 nak gi kenduri org kawen...dekat ngan rumah aje...anak kawan mak..harus la 1 family dijemput kan...haha..pengantin harus la cantik..semua pengantin pon cantik ye dak...aku suka pelamin nye yg ala2 kereta labu cinderella..aku rase theme wedding ni memang cinderella kot..sbb selain pelamin baju pengantinnye pon mcm cinderella..gaun kembang yg super cantik...

pelamin cinderella + cinderella & her prince charming..hehe
**maaf lupe nak snap gambar pengantin in full dress**

aku & Aleeya nak enterprem jugak..hihi

pengantin naik Hilux yg dah dideco cantik ni mase berarak..kami sampai lambat so takde gambar mase pengantin sampai..hihihi

kami nak jugak enterprem kat sini..hihi

balik dari majlis kahwin lepak rumah mak jap them my sista ajak gi lepak..mane lagi harus la kat tempat biasa THE CURVE..minum2, borak2, gosip2, itu la aktivitinye...berjam2..sampai aku rase sangat mengatok & penat..hahaha...sbb nye tak de jalan2 shopping..wahahaha

husben tak kasi minum kopi banyak sangat so gantikan dgn manggo passion for me & morning glory for husben..

red velvet whoopie pie

jam 6pm kami berangkat pulang sbb husben & aku dah penat..maklum la dari pagi tak rehat..haha..tp bile pulang kerumah sempat la lelap kejap..pas tu masak utk dinner..hmmm...nanti dlm entry yg lain aku share resipi yg aku masak mlm tadi yek.. menunye sotong sumbat masam manis & udang sambal madu...hihihi..


pssttt..nat kate--->lagi seminggu nak keje..next week nak berhoneymoon...weeee..



No comments:

Post a Comment