June 18, 2012

1st outing, small celebration & balik rumah!

Halooo....happy monday..oh yg bekerja tu jgn nak monday blues sangat..hihihi..aku??still lg berehat santai kat rumah..don't jeles okeh... ^·^

Semalam ahad..syiokkk..best..penat..hahaha...ape kes..ni nak habaq mai...semalam fathers day kan..so kami adik beradik memang tak plan pon nak buat pape..sbb?? Ingat fathers day belom lagi..hahhaa..makanya hanya dgn perbincangan kat wassap dgn semua ahli maka kami proceed utk buat simple je..lg pon semalam birthday adik aku..cake pon ade..so sekali kan je la..hihi

1st outing

Haaaa..semalam aku buat pertama kalinye after 2 weeks keluar rumah gi jalan...gile excited okeh..walaupon ke GIANT je nak beli barang..hahahha...tak kisah la..as long as aku dapat jalan..aku gi ngan mak, kakak, adik aku & bf die as our pemandu..hihi..maklum la aku kan tak stabil x boleh nak drive..some more lesen aku pon dah mati mase birthday aku ari tu..hahaha...fuhhhh mcm tak caye aku dah boleh jalan lame lame..tp satu je aku mm seram la sket sbb ramai org..takut terlanggar je..pas tu aku ni pulak jln slow je..hahaha..but not bad..ok la..cume cepat rase penat...heee

Small celebration

Makan makan..we likeeee!! So as our discussion kami buat yg simple je..dan senang..hihi..kami plan nak beli kfc je..pas tu ade sikit kuih..kak ipar buat puding susu..pas tu kami masak spageti..jajan jajan & kek..senang kan..hihi..semalam kami buat small celebration for fathers day & birthday adik aku...hmmm..walaupon simple tp kami kenyangggg..kecohhh..hahaha..maklum la bile dah ramai memang cam tu..celebration semalam kami start kul 8..makan makan, borak borak, makan lagi, berphotogedik bagai, potong kek selesai dalam pukul 11...phewwww..nasib aku tak keje..kikiki..but overall kami ENJOY!!!!




Balik rumah.. Dlm entri sblm ni aku ade mention yg aku nk balik rumah hari rabu lepas..tp nan hadoooo..hahaha..memandangkan ari jumaat tu husben nak ke perlis atas urusan kerja sambil balik kampung maka aku stay lg kat rumah mak sampai la ahad semalam...so semalam selesai majlis dah kemas..aku pon pack barang aku..hampir 2 minggu tak balik rumah semalam bile pack mcm nak pindad! Hahaha..banyak gile barang..dgn beg aku, beg husben, buah2an, ole ole dari perlis..memang penuh kereta..disebabkan puan isteri ni tak boleh angkat berat maka husben kene buat 2 trip ngangkut barang bawak naik rumah..kikiki..tak kisah la janji we miss our house..tp tu la bile siang cam ni kat rumah sunyi pulak..sbb husben keje..kalau kat rumah mak riuh sikit bile bebudak tu balik sekolah..pas tu ade jugak kawan nak ajak borak..nampaknye cepat la aku selesaikan novel aku yg tinggal lg 2 buah tu..hihi..sepanjang kat hospital aku berjaya selesaikan sebuah novel..kat rumah mak aku dah selesaikan 3 buah novel ok..gigih ni nak membaca..kah kah kah..maklum la lepas gian..time cam ni la aku nak buat balik hobi aku zaman remaja dulu.. Ok la..nak bangun masak..oh rindunyeee nak main masak masak..lame gile dah tak masak nih..so time cuti gini la aku nak try masak mcm mcm..hihi..nak buat eksperimen..nanti kalau ade menu menarik aku share kat sini okeh..at least esok esom aku boleh refer balik ye dak..daaaa

No comments:

Post a Comment