June 16, 2012

PINK

Haloooo...tajuk berkenaan warna...yes..rasenye ramai kot tau yg aku ni gilakan PINK...hihi..yesss sangat suwitt ok warna pink tu..tak caye??ce try pakai..sure manisss je..hahaha

So ape yg aku nak ceritakan??ramadhan bakal menjelma bulan depan..yahoooo...and then harus la org sekarang tengah sibuk nak cari kain buat baju raye ye dak..same goes to me..hihi..yeee skang kene la hantar kat tailor..nanti tak sempat pulak nak jahit..some ade tailor yg tak nak ambik tempahan dah...aku??wajib la dah hantar kan..tempat biasa la..tailor yg aku suke kat GAYA WARISAN tu..oh aku sangat suka tailor ni..walaupon harga mahal tp jahitan kemas..pas tu boleh mintak idea..boleh mintang cadangan..boleh mintak mcmmcm..hahhaa..senang kate puas hati...

Hmmm..baju raya taun ni aku dah tempah 4 pasang..wahhh...utk kat KL kami sekeluarga sepakat pakai warna brown/blush..hah warna ape tu??ala ala natural aje...kain tu plain aje..so suke hati nak design ape..so aku buat baju pesak gantung & suruh tailor ubuh manik & pearl..tak sabar pulak nk tengok hasilnye...hihi..pas tu lg 2 pasang warna feberet aku la kaler PINK..hahaha...ni utk kat perlis...husben kan dah ade baju melayu PINK nikah..so aku hanya cari baju aku je la..jimat tak..kikiki...takkan aku nak pakai baju nikah pulak..glamer youuu..2 pasang ni aku buat baju kurung moden...sepasang lagi warna purple...yg ni aku buat baju kurung pahang...hmmm..cukup la kot setakat ni..hahaha..tp mane tau sok sok aku keluar aku jumpe lg kain kan..;)

Eh..tajuk lain cerita nye lain..hahha..gasak la..hmmm last but not least *husben geleng kepala, isteri tersenyum manis*

Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment