June 14, 2012

selera si besar & si kecil

haloooo...minggu kedua 'berpantang' haha..ohhh sungguh bohsan duduk terperap kt umah..mkn mcm org berpantang..huhu...sup sup sup..ikan ikan ikan..haruan haruan haruan...homai..tak pe la utk kebaikan *sedapkan ati*...wakaka..aku punye berpantang x same ngan org bersalin berpantang..mungkin part mkn tu same kot..yg bezanye pantang org bersalin boleh layan baby..aku layan la diri sendiri..syukur ade husben yg nk layan kerenah aku..hihi

ape kes selera si besar & si kecil ni?? haaaa..semalam wassap husben ckp kt die nk mkn spageti..dh bosan mkn nasi..dpt spageti kuah prego & bawang pon jd la..x pyh letak daging cincang or ayam or seafood ke x pe...then he reply ok nanti mlm abg masak...yesssszzzaaa..

balik kerja husben singgah pasaraya, mandi then masak buat isteri..hihi..selesai masak dihidang kan pulak..wahhh..mcm mem besar...kikiki..ni la selera si besar..cukup bersela aku mkn..mcm x pernah mkn..hahaha

Nampak x selera si besar memang besar..haha.sedappp..licinnn aku telan..pas tu jemput la si kecil mkn a.k.a anak 2 buah aku..4 hero..nak spageti tp berkuahkan KICAP...adessss...siap bertambah2 hokey..yg paling best dorang kate ape tau "sedapppnyeee.. pakcik pandai masak"...nk tergelak aku..mane tak nye..dorang mkn kuah kicap bukan kuah spageti yg husben masak..kikiki..so ni la die selera si kecil

X kisah la ape pon selera si besar & si kecil yg penting kami kenyang...burppp..alhamdulillah ;)

No comments:

Post a Comment