July 29, 2012

Cerita berbuka #3

Haloooo...assalammualaikum..alhamdullilah semalam satu keluarga berkumpul kat rumah aku utk berbuka puasa..hikhikhik...

Menu semalam ringkas je..senang nak buat...aku cuma masak udang goreng kunyit, kangkung belacan & cencaru sumbat...pas tu husband beli kari kepala ikan yg memang best woooo...pas tu aku buat onde onde..tembikai sbg dessert..air anggur & sirap..pas tu ade pulak yg sudi bg karipap daging sedapppp...kueh mueh yg beli kat PARAM! Perghhhhh..penuh meja ok..maka sbb rumah aku meja makan pon kecik so kami makan kat bawah je..tp walaupon begitu makanan semua licin..bagus tiada pembaziran..hikhik

Phewwww...semalam bila tetamu balik je aku kemas rumah sekerat...pas tu aku tido sbb penat..hahaha..so lepas sahur ni mata aku dah segar bugar..boleh la siap satu entri nih..pas tu  nak sambung kemas rumah, susun pinggan mangkuk..kalau tunggu pagi nanti penat + haus tak boleh minum..hikhik..

Maaf la yer bile dah reramai tu tak sempat nak snap gambo..ni pon aku ambik kat hp kakak aku...ok la daaaaa....


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment