July 3, 2012

Monday blues!

Haloooo...semalam isnin..sbg suri rumah sementara *erkkk...yo lah sebulan lebih jeee* aku pon ade monday blues hokey...hihihi...selame ni x de pon..baru semalam terjadinye MONDAY BLUES yg berleluasa dlm diri aku..ya rabbi malasnyeeee..sumpah bergolek2 + tido jek sehari..hahaha...syiokkk oooo..tambah pulak ptg tu ujan dgn lebatnye..alhamdullilah...kurang sket jerebu ye dak...

Sbbnye aku menjadi malas ya rabbi semalam akibat ari ahad yg sangat la bizi berjalan..hahaha...besalah weekend kan...ahad tu dari umah kakak aku kami ke AEON AU2..jumpe kakak sedara aku ade bukak booth kat sane...jual baju ready made..oh memang santek kainnye ok...ade baju kurung, baju pesak gantung, jubah, baju melayu, baju kurung kanak2, baju melayu kanak2, selendang, tudung...eh lengkap lah...aku ni pulak memang pantang kalo tengok baju nih..hahhaa..tambah pulak memang menarik..tp tu la kan, dtg pon dh last day..so x banyak yg dpt grab..but ok lah..dapat jugak sepasang..kikiki..bertambah lg baju raye aku taun ni..total dah 5 pasang..oh mai..tetiap taun tak mo kalah nih...oh somemore taun ni ade 2 kampung *eksited*

Dah lepak kat AEON tu dlm 2-3 jam kami gerak ke klcc...ingat nk ke pavillion sekali..tp dh ptg sangat so lepak kat klcc je lah..kalo dh ke klcc tu x sah la tak pusing dari bawah ke atas dari atas ke bawah kan..then lepak kat starbucks minum kopi sambil tengok air pancut berlampu...

dah penat balik rumah ler..kul 12 sampai umah..then husben kate nk tengok bola..tp nk makan...nak beli kedai banyak dah tutup..maka sbg isteri mithali aku tawarkan diri nk masak bihun..oh mai..percaya tak aku masak kul 1am! Masak bihun simple jek + nescafe o..siap tu aku tido...zzzzz...husben tgk la bola sensorang..tak kuase mak..lg pon siang aku boleh tgk ulangan..kiki

Bila isnin aku dah x de energy..tu yg terjadinye MONDAY BLUES...tidoooo jek..bergolek2 atas katil..nasib x kerja..kalo x mau aku EL..haha...ptg husben call tye masak ape..opssss...hihi...so tapau je lah..mlm pulak gi tesco kepong beli brg rumah..syok membeli tp malas nk kemas boleh x?? *pang*..

Ok la..semalam dh berehat sehari..so hari ni ke jln kan kewajipan sbg suri rumah..oh ya nk tengok x baju yg aku beli tu??x mo??ok meh nk tunjuk jugak..kikiki...daaaa

Published with Blogger-droid v2.0.4

3 comments:

  1. cantik nat..mesti mahal kan.. =)

    ReplyDelete
  2. Yat..harga die ok la...less than rm150..ade discaun lg..hihi

    ReplyDelete
  3. cantik baju. ada butterfly lagi..

    ReplyDelete