July 22, 2012

sahur

Halooo...alhamdullilah hari ni masuk hari ke dua berpuasa..so dah 2 hari la aku bangun pepagi masak sahur..nasib la weekend..gagah la jugak..hihi..

Hari pertama bersahur husben nak makan udang goreng kunyit & ikan bilis goreng..so mlm tu aku dah siap2 kan bahannye..nasi pon aku masak mlm tu..senang..hihi..

Bile sahur aku bangun kul 4am..walaupon mate mcm tak boleh celik tp i have to! *bestnye dok ngan mak* huhu...ok ni pengalaman pertama kan..tu yg mcm tak biasa..tp tak pe pelan2 kayuh..nanti biasa la tu kan..pahala bulan ramadhan ni..biar ikhlas..so ni la menu hari pertama...udang kunyit, ikan bilis goreng & daging dendeng mak bagi..hikhik..alhamdullilah..insyaallah aku akan berusaha sebaik mungkin utk masak sahur buat suami ku syg setiap hari!.. ;)

Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment