July 17, 2012

semua dlm DRAFT!

halooo...aku ade bayak entry peram kat dalam DRAFT yg masih belum habis dikarang..hahaha..semalam baru masuk keje makanya aku sudah menjadi seorang yg sangat bizibeee...masa utk bergoyang kaki sudah tamat..sighhh

nanti bila ade masa waktu mlm aku akan sambung entri yg tak habis tu then baru aku publish ek..now nak kene sambung buat keje..semalam dok bace email je yg ade hampir 400++..phewwww..gile famos amos mak ni u olssss..tp aku bace & delete jek..hakhakhak...yg penting je aku simpan & reply..hihi

ok lah..nak kene rush buat keje kang kul 11am ade information sharing meeting kat HILTON..makan free hari ni...hikhik..tp sungguh sape yg keje kat KL SENTRAL ni dah bosan sangat makan kat HILTON or MERIDIEN sbb nye kalo ade function situ la pon yg company pilih...sekangkang kera je dari opis..buhsan..but makan free mak terima jerrr..syukurrrr.. ;)

3 comments:

  1. makan free makan paling best.
    lagilah kat hotel kan.
    boleh 2,3 round.
    pastu kalau makan tak habis, takde sape nak marah.haha

    ReplyDelete
  2. kemaenn..! mkn free je g hilton meridien.. mmg best r.!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..dah itu yg paling dekat..tp dah jemu kottt..kikiki

      Delete